Edukacija za dionike u turizmu

Turistička zajednica Općine Motovun (Visit Motovun) poziva sve turističke dionike s područja Motovuna i zainteresiranu javnost na besplatno predavanje "Kako koristiti društvene mreže u turizmu?", koje će voditi Miško Macolić Tomičić iz marketinške agencije Markething, a koje će se održati u kongresnoj dvorani Wine & Heritage Hotela ROXANICH u podnožju Motovuna, u srijedu 26.2.2020. godine u 17 sati.

Mole se svi zainteresirani da svoj dolazak na edukaciju potvrde putem online prijavnice: https://forms.gle/q5mMkxMR34FJAz9e9.

Cilj edukacije “ Kako koristiti društvene mreže u turizmu? ” jest upoznati polaznike s važnošću i mogućnostima korištenja društvenih mreža u svrhu promocije destinacije i ponude u destinaciji.

Društvene mreže nameću dinamičan marketing za poslovna sučelja svih razina. Često postavljeno pitanje prije nekoliko godina: “Zašto bi naše poslovanje koristilo društvene medije?” zamijenjeno je pitanjem: “Kako naše poslovanje može rasti uz marketing društvenih medija?“.

Edukacija je namijenjena svim dionicima u turističkom sektoru koji žele unaprijediti ili učvrstiti svoju poziciju na društvenim mrežama, upoznati nove alate za društvene mreže te proširiti svoje znanje. Samo ispravno upravljanje društvenim mrežama povećati će svjesnost o vašem brendu, a kao rezultat (ako su svi uvjeti ispunjeni) povećat će se i prodaja vaših proizvoda/usluga.

Program edukacije:

17:00 - 17:15 Dolazak i upoznavanje predavača i polaznika

17:15 - 17:30 Društvene mreže u turizmu kao dio digitalnog marketinga

17:30 - 17:45 Kako do uspjeha na društvenim mrežama u turističkom sektoru

17:45 - 18:00 Fotografije na društvenim mrežama, dimenzije i alati

18:00 - 18:15 Facebook i Instagram story

18:15 - 18:30 Video sadržaj 

18:30 - 18:45 Savjeti za turistički sektor

18:45 - 19:00 Nagradni kviz i provjera znanja. 

________________
Više o predavaču: Miško Macolić Tomičić je zaljubljenik u digitalni marketing te vlasnik marketinške agencije Markething, aktivno sudjeluje u promicanju poduzetničke kulture u Istri. Miško primjenjuje međunarodno iskustvo i iskustvo u start-up coworking prostoru na svoje brojne projekte. Osnivač je web stranice „Essence of Croatia“ koja promiče skrivene ljepote Hrvatske. Autor je mnogih blogova na engleskom i hrvatskom jeziku i voditelj mnogobrojnih edukativnih radionica na temu digitalnoga marketinga.

Ostale novosti